Pentru toate produsele noastre oferim o garanție completă de 3 ani.

Autel MaxiSys Ultra

Preț net:
19 999 lei
Preț brut:
23 799 lei

Livrare

Timp de livrare: 5-7 zile lucrătoare

Descriere

MaxiSYS Ultra:

Scanner de diagnosticare bidirecțional OBD2/CAN cu Wi-Fi și VCMI

MaxiSys Ultra este cea mai ambițioasă tabletă de diagnosticare a Autel, concepută pentru a maximiza inteligența tehnicienilor. Include o tabletă cu ecran tactil de 12,9 inci cu sistem de operare Android 7.0, procesor octa-core (2,3 GHz Quad + 1,7 GHz Quad), memorie internă semnificativă de 256 GB, toate acestea alimentând noua navigare multi-aplicație cu ecran divizat pentru diagnosticare, ghidare și testare a pieselor pentru confirmarea reparațiilor. Combinat cu maparea dinamică a modulelor de topologie, serviciile AutoSCAN îmbunătățite și opțiunile de diagnosticare inteligentă, Ultra oferă ghidare pas cu pas pentru reparații tehnicienilor. Noul MaxiFlash VCMI funcționează ca un osciloscop cu 4 canale, generator de forme de undă, multimetru și tester CAN BUS. Stația de andocare convenabilă asigură că aveți întotdeauna suficientă putere pentru scanare.

Actualizările Autel asigură cea mai recentă acoperire la nivel OE pentru peste 80 de vehicule americane, asiatice și europene, inclusiv supermașini. Funcționalitate excepțională la nivel OE, de la diagnosticare OBDII cuprinzătoare și servicii până la codare și programare avansată ECU. Actualizări automate ale sistemului și software-ului cu notificări push în timp real prin internet. Sesiunile interactive de înregistrare a datelor permit contactul direct cu suportul Autel pentru remedierea erorilor de diagnosticare. Multitasking într-un singur loc pentru gestionarea ideală a operațiunilor de atelier, astfel încât toate fișierele de date, informațiile despre clienți și înregistrările vehiculelor să fie bine organizate. Gestionarea datelor bazată pe cloud salvează înregistrările clienților și vehiculelor, datele scannerului și notele tehnice.

Caracteristici principale MaxiSys Ultra:

  • Autel Top Intelligent Diagnostic Scanner: Versiunea actualizată a Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919. Echipat cu noul VCMI 5-în-1, 3 noi protocoale de diagnosticare, 36+ servicii, 10+ funcții de top și configurație hardware de vârf, acoperire de 99,99% a vehiculelor.
  • Diagnosticare inteligentă și 36+ servicii: Ghidare pas cu pas pentru reparații, cu opțiuni multiple de ghidare: Buletin tehnic de service, analiză DTC, asistență pentru reparații, sfaturi de reparații, măsurători de piese și cazuri relevante.
  • Programare și codare ECU: Capabil de programare și codare ECU pentru reflash-ul modulelor de control, înlocuirea ECU-urilor, actualizarea software-ului etc.
  • VCMI 5-în-1: Echipat cu MaxiFlash VCMI, un conector multifuncțional puternic cu osciloscop, generator de forme de undă, multimetru și comunicare OBD.
  • Mapare topologică intuitivă: Mapare topologică revoluționară CAN BUS cu stare de modul colorată pentru rezultate rapide de diagnosticare a sistemului complet.

1. Diagnosticare inteligentă:

Diagnosticarea inteligentă oferă scurtături inteligente pentru tehnicieni pentru a obține informații direct legate de codul de eroare, ajutând tehnicienii să remedieze eficient erorile detectate, făcând munca de reparație cu 200% mai ușoară decât oricând.

  • Sistem de vehicul și DTC detectate: Afișează numele sistemului vehiculului și DTC-urile detectate.
  • Buletin tehnic de service: Include rechemări, TSB-uri și campanii OEM legate de DTC.
  • Analiză DTC: Oferă informații de asistență pentru reparații legate de codul de eroare.
  • Asistență pentru reparații: Prioritizează inteligent codurile de eroare și ghidează utilizatorul către reparația corectă.
  • Sfaturi de reparații: Detaliază pașii pentru identificarea și eliminarea erorilor.
  • Măsurători de piese: Oferă informații detaliate și ghiduri de utilizare pentru osciloscop pentru a verifica defecțiunile pieselor.
  • Cazuri relevante: Recomandă cazuri de reparații relevante pentru vehiculul și/sau eroarea curentă.

2. Mapare topologică revoluționară:

  • Afișare topologică a sistemului: Afișează toate modulele defecte pentru a găsi ușor erorile și cauzele acestora.
  • Stare de topologie colorată: Afișează starea tuturor sistemelor și structura de comunicare între module pe o singură pagină.

3. Programare și codare avansată ECU:

Așa cum știm cu toții, a devenit din ce în ce mai necesar să se efectueze servicii de programare și codare pe piața post-vânzare, mai mult ca niciodată. De exemplu, înlocuirea unui modul, actualizarea software-ului sau firmware-ului existent în ECU-uri, remedierea problemelor de conducere și emisii controlate de software etc. Operațiunile de programare au două tipuri generale:

  • Programare ECU: MaxiSys Ultra are funcție de programare ECU pentru anumite modele BMW și Benz. După înlocuire, puteți programa/actualiza informațiile ECU sau programa software-ul/firmware-ul existent.
  • Codare avansată ECU: Actualizează software-ul la cea mai recentă versiune, recodifică datele adaptive după reparații. O actualizare creativă permite simularea semnalelor diferitelor senzori și module ECU pentru a diagnostica rapid problemele hardware fără a înlocui modulele, oferind locația exactă a erorilor pentru modificări ulterioare.

4. VCMI puternic 5-în-1

Interfața VCMI a MaxiSys Ultra include 5 instrumente: osciloscop, generator de forme de undă, multimetru, tester Can BUS și VCI.

  • Comunicare VCI: Mod dual Wi-Fi, unul pentru conectarea tabletei la VCI, iar celălalt permite conectarea tabletei la internet pentru actualizarea software-ului și utilizarea browserului. Viteză de transmisie mai rapidă, mai stabilă și mai bună capacitate de eliminare a interferențelor (echivalentă cu comunicarea USB), raza de comunicare ajunge la 50 m, iar viteza de diagnosticare crește cu 30%.
  • Osciloscop ultra-precis: Osciloscop încorporat cu lățime de bandă super de 20 MHz, viteză de transmisie de până la 80 ms/s, captură precisă a formei de undă care acoperă o gamă largă de vehicule. Memorie de 32M pentru semnale complexe, permite amplificarea și redarea formei de undă, suportă declanșare avansată pe margine și declanșare pe impuls.
  • Generator de forme de undă: Generarea de semnale electrice și analiza performanței hardware-ului vehiculului prin modificarea frecvenței diferitelor forme de undă. MaxiSys Ultra are numeroase presetări în cloud, inclusiv schema de conectare a formei de undă a diferiților senzori și actuatori ai vehiculului, forma de undă de referință, analiza formei de undă, analiza codurilor de eroare, setarea inteligentă a formei de undă cu un singur clic etc.
  • Multimetru: Nu este necesar un alt dispozitiv de multimetru, cu conectorul VCMI puteți măsura tensiunea, curentul și rezistența cu un singur clic.
  • Verificare semnal OBD CAN: Prin detectarea semnalului interfeței OBD, putem determina rapid dacă starea de comunicare este normală sau nu.

5. Suport D-PDU/J2534/RP1210 și CAN FD/DoIP

  • Suportă protocoalele de diagnosticare D-PDU/J2534/RP1210: Autel MaxiSys Ultra suportă interfața de comunicare standard API, interfața de măsurare a comunicării vehiculului, adică VCMI, putem efectua diagnosticare și programare la nivel OE pentru un diagnostic mai precis și reparații auto mai eficiente.
  • Suport pentru protocoalele CAN FD/DoIP: Protocolul CAN-FD Bus este un mod de transmisie a datelor mult mai eficient decât protocolul de transmisie a datelor CAN, viteza sa poate ajunge până la 4,05 Mbit, de 14 ori mai rapid decât CAN2.0A/B. DoIP se bazează pe ramura UDS (mai bună decât protocolul CAN), Standardul Unificat de Diagnosticare, care este mai potrivit pentru dezvoltarea vehiculelor inteligente și transmisia mai rapidă a datelor, viteza maximă de transmisie a datelor poate ajunge până la 100 Mbit/s. Diagnosticul este de 100-200 de ori mai rapid decât CAN, iar viteza de încărcare a rețelei este de 300-400 de ori mai mare decât diagnosticul CAN.

NOTĂ: Protocoalele CAN FD/DoIP nu sunt universale pentru toate vehiculele. Protocolul CAN-FD Bus se aplică modelelor GM fabricate în a doua jumătate a anului 2019, iar protocolul DOIP suportă în principal modelele Volvo după 2018, Land Rover/Jaguar după 2017, modelele BMW cu șasiu F și șasiu G.

6. 36+ funcții de întreținere

20 de funcții de resetare utilizate frecvent pentru întreținere sau reparații rapide:

Resetare ulei, EPB, BMS, aerisire ABS, TPMS, resetare airbag, regenerare DPF, serviciu IMMO, codare injector, calibrare SAS, calibrare suspensie, adaptare clapetă de accelerație, ABS/SRS, învățare transmisie, inițializare trapa, calibrare scaune, schimbare limbă, ajustare faruri, ajustare A/F, WIN DR trapa, contor kilometraj, schimbare dimensiune anvelopă, cilindru, turbo, limită, adaptare transmisie.

10+ funcții speciale pentru diferite modele de vehicule:

Învățare poziție treaptă neutră, ajustare senzor cuplu, verificare semnal, învățare senzor viteză de rotație (YRS), învățare poziție pedală ambreiaj, echilibru performanță cilindru, potrivire piese, resetare pornire/oprire, mod transport, blocare automată uși etc.

● Resetare ulei, resetarea indicatorului de service al sistemului de durată de viață a uleiului; Resetare EPB, resetarea plăcuțelor de frână după înlocuirea plăcuțelor de frână.

● Aerisirea ABS pentru efectuarea diferitelor teste bidirecționale ale sistemului de frânare antiblocare; ● Codificarea injectorului, introducerea noului cod în ECU după înlocuirea injectorului. ● Calibrarea suspensiei pentru ajustarea înălțimii caroseriei; Calibrarea SAS pentru calibrarea unghiului de direcție după înlocuire. ● Resetare BMS, efectuarea operațiunii de resetare pe unitatea de monitorizare a bateriei vehiculului.

  1. Test activ/control bidirecțional

Autel Ultra este un scanner bidirecțional care poate trimite comenzi către ECU pentru a activa subsistemele și componentele specifice vehiculului, cum ar fi pompa de combustibil, supape, injectoare, solenoide, relee, ambreiaj AC, ștergătoare, geamuri, uși, trape etc. De exemplu, comutarea solenoidului, testul EVAP etc.

Notă: Testele active NU sunt compatibile universal cu toate vehiculele. Vă rugăm să trimiteți mai întâi VIN-ul pentru a verifica compatibilitatea.

  1. Hardware final

Conexiune wireless BT+Wifi îmbunătățită

● Ecran tactil TFT de 12,9 inci cu rezoluție de 2732 x 2048 ● Sistem Android 7.0 cu procesor octa-core de 2,3 GHz + 1,7 GHz 256 GB memorie internă ● Baterie super mare de 18000 mAh care suportă 8 ore de lucru continuu ● Conexiune Wi-Fi duală (raza de acțiune de 50 de metri, accelerare de 30%), conectați-vă la internet pentru actualizări

Specificații tehnice:

● Sistem de operare: Android 7.0 ● Procesor: Procesor octa-core Samsung Exynos8895V (quad-core Mongoose de 2,3 GHz + quad-core A53 de 1,7 GHz) ● Memorie: 4 GB RAM și 256 GB memorie internă ● Afișaj: TFT-LCD de 12,9 inci cu rezoluție de 2732 x 2048 și ecran tactil capacitiv ● Conectivitate: – WiFi x2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO) – BT v.2.1 + EDR

  • GPS – USB 2.0 (două porturi USB HOST de tip A, un port USB mini device)
  • HDMI 2.0
  • Card SD (suport până la 256 GB) ● Cameră: – Spate: 16 megapixeli, autofocus cu lanternă
  • Față: 5 megapixeli Senzori: accelerometru gravitațional, senzor de lumină ambientală (ALS) ● Intrare/ieșire audio: – Microfon – Difuzoare duale – Jack stereo/standard de 3,5 mm cu 3 benzi pentru căști ● Alimentare și baterie: – Baterie litiu-polimer de 18000 mAh 3,8 V – Încărcare cu alimentare AC/DC de 12 V la temperaturi între 0°C și 45°C ● Tensiune de intrare: adaptor de 12V/3A ● Temperatura de funcționare: 0-50°C (32-122°F) ● Temperatura de depozitare: -20 – 60°C (-4 – 140°F) ● Dimensiuni (LxWxH): 366,5 mm (14,43″) x 280,9 mm (11,06″) x 34 mm (1,34″) ● Protocoale: DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 single-wire can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO -9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART cu ceas, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)

Descriere în limba engleză

Autel MaxiSys Ultra: Upgraded Ver. of MS919/ MS909/ Elite, Top Intelligent Automotive Diagnostic Tool, OE-TSB, Repair Guide, 5-in-1 VCMI, 36+ Services, Topology, ECU Programming & Online Coding

MaxiSYS Ultra:

OBD2/CAN Bi-Directional Dual Wi-Fi Diagnostic Scanner And VCMI

The MaxiSys Ultra is Autel’s most ambitious diagnostics tablet designed to maximize technician intelligence. It features a 12.9-inch touchscreen tablet with Android 7.0 OS powered by an Octa-core processor (2.3GHz Quad + 1.7GHz Quad), substantial 256GB built-in memory, all powering the new split-screen multi-application navigation to provide diagnostic guidance and test components to confirm repairs. Combined with the dynamic topology module mapping, enhanced AutoSCAN features and Intelligent Diagnostics options, the Ultra offers the technicians step-by-step repair guidance. The new MaxiFlash VCMI functions as a 4-channel oscilloscope, waveform generator, multimeter, and CAN BUS tester. The convenient docking station featured ensures you always have the power to scan.

MaxiSys Ultra Main Features:

【Autel Top Intelligent Diagnostic Scanner】Updated version of Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919. Combined with new 5-in-1 VCMI, 3 new diagnostic protocols, 36+ service services, 10+ high-end functions, and top-level hardware configuration, 99.99% vehicle coverage.

【Intelligent Diagnostics & 36+ Services】Through one-stop Intelligent Diagnostics, Autel Scanner MaxiSys Ultra provides techs with step-by-step repair guidance. With multiple repair guidance options: Technical Service Bulletin, DTC Analysis, Repair Assist, Repair Tips, Component Measurement, and Relevant Cases, it can make your work 200% easier than ever. Also, it has 36+ service to help you win more business.

【ECU Programming & Coding】Top OBD2 diagnostic scanner MaxiSys Ultra can program & code more vehicles to re-flash the vehicle control modules, replace ECUs, update software, etc. Thanks to the compatibility with many major protocols, ultra allows you to easily access deep into the ECU to find and solve problems. With 10+ core functions (ActiveTest/Guidedfunctions/Personalization/Modifications/etc.) in one, Autel Ultra offers techs maximum convenience and swift diagnostics.

【5-IN-1 VCMI】Autel MaxiSys Ultra top automotive diagnosis scanner is equipped with MaxiFlash VCMI, a powerful multifunctional connector with Oscilloscope, Waveform Generator, Multimeter, and OBD Communication, functions worth over $2000 on the market. Via the VCMI with New CAN BUS Protocols (latest DOIP & CAN FD BUS) and OE-Diagnostic Protocol Standards (D-PDU/J2534/RP1210).

【Intuitive Topology Mapping】MaxiSys Ultra is developed with revolutionary Topology Mapping of CAN BUS tree with color coded module status for faster full system diagnostic results. You are exposed clearly with the situation of every system in a Mapping tree, you can view the communication structure between modules, just one click to display the fault code and enter the system executive function directly, you can also zoom in and out for partial or whole map. Smarter than ever!

1. Intelligent Diagnostics:

Intelligent Diagnostics provides smart shortcuts for technicians to get information directly related to the fault code, rather than that isn’t relevant, helping technicians repair detected faults efficiently, making repair work 200% easier than ever.

One-Stop Solution to Guide Customers to Solve the Faults Step by Step

1. Vehicle System and Detected DTC(s) – displays the name of the vehicle system(s) and the detected DTC(s).

2. Technical Service Bulletin – contains DTC-related recalls, TSB, and OEM campaigns.

3. DTC Analysis – provides repair assistance information related to the fault code.

4. Repair Assist – intelligently prioritizes DTCs and leads the user to the proper repair.

5. Repair Tips – details the steps for determining and clearing faults. displays a range of diagnostic and repair steps, including the information needed in order to clear the faults.

6. Component Measurement – provides detailed information and instructional guides on using the oscilloscope to test components for faults, may include relevant circuit or wiring diagrams, vehicle structures analysis, waveform analysis, related DTCs, and detailed notation to aid the technician in diagnostics and repairs.

7. Relevant Cases – offers recommended repair cases that may be relevant to the current vehicle and/or the current fault.

8. Compatible with – BMW, Ford, Audi, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota, Lexus, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, VW, etc.

2. Revolutionary Topology Mapping

● Up to 5 ways of DTC display: Topology, list, separately click into the control unit, Intelligent Diagnostics details, vehicle diagnosis report, among which Topology is the newest and innovative configuration.

● System Topology: Display the entire system through the Topology Map to glance all the modules with faults, which is easy to locate faults and causes. Color-coded topology displays all system status in one page and structure of communication between modules. Communication between modules and status can be spotted in a glance and you can locate faults more intuitively to solve problems quickly!

NOTE: Topology is not universal to all the vehicles, please check VIN for compatibility

3. Advanced ECU Programming & Coding:

As we all know, it has now became more and more necessary to perform programming & coding services in the aftermarket than ever. e.g., replacing a module, replacing the existing software or firmware in the ECUs, fixing software-controlled drivability issues and emission issues, etc. There are two general types of programming operations:

● ECU Programming: MaxiSys Ultra comes with ECU Programming function on specific BMW and Benz models. It can program/reflash the ECU information after replacement or program the existing software/firmware.

● Advanced ECU Coding: Updating the computer software to the latest version, re-code adaptive data after repairs. There is one creative update: you can simulate the signals of various sensors and ECU modules, quickly troubleshoot hardware problems without replacing modules, which gives the accurate location of troubles and then you can make amendment.

4. Powerful 5-1 VCMI

MaxiSys Ultra VCMI interface has incorporated 5 instruments: Oscilloscope, Waveform Generator, Multimeter, Can BUS tester and VCI.

● VCI Communication: Dual Wi-Fi mode, one is for tablet connecting to VCI, the other one allows tablet connecting to Internet for software update and browser. Faster transmission speed, more stable, and better anti-interference ability (equivalent to USB communication), communication range reaches 164 feet / 50m, and diagnosis speed increases by 30%.

● Ultra-Precision Oscilloscope: Built-in Oscilloscope with 20MHz super bandwidth, transmission speed up to 80ms/s sampling rate, with accurate waveform acquisition, covering a peerless wide range of vehicles. 32M memory for complex signals, and allowing for amplification and playback waveform, supporting advanced edge triggering and pulse triggers.

● Waveform Generator: Producing electrical signals and analyze the performance of the vehicle hardware by varying the frequencies of different waveforms. MaxiSys Ultra has a large number of cloud preset cases, including the waveform wiring diagram of various sensors and actuators on the vehicle, the referential waveform, waveform analysis, fault codes analysis, intelligent one-click waveform setting etc.

● Multimeter: No additional Multimeter tool needed, with the VCMI connector, you can measure voltage, current, and resistance in one click.

● OBD CAN Signal Check: By detecting the signal of OBD interface, we can quickly tell whether the communication state is normal or not.

5. D-PDU/J2534/RP1210 & CAN FD/DoIP Supported

● Support D-PDU/J2534/RP1210 Diagnostic Protocols: Autel MaxiSys Ultra supports API standard Communication Interface , with the Vehicle Communication Measurement Interface i.e. VCMI, we can perform OE-level diagnosis and programming for more accurate diagnosis and efficient car repair jobs to win more business!

● Support CAN FD/DoIP Protocols: CAN-FD Bus Protocol is a much more efficient way of data tranmission than CAN data transfer protocol, its speed can be up to 4.05Mbit, which is 14 times faster than CAN2.0A/B. DoIP is based on a branch of UDS (better than CAN protocol), it is the unified standard of Diagnostics that have more conformity with the development of intelligent vehicles and faster data transmission, the quickest data rate is up to 100Mbit /s.The speed of diagnosis is 100-200 times faster than CAN, and the network upload rate is 300-400 times than CAN diagnosis.

NOTE: The CAN FD/DoIP protocols are not universal to all the vehicles. The CAN-FD Bus protocol is applicable for GM models produced in the second half of 2019, and the DOIP protocol mainly supports Volvo after 2018, Land Rover/Jaguar after 2017, F chassis and G chassis BMW.

6. 36+ Maintenance Functions

20 Commonly Used Reset Functions for Fast Maintenance or Repairs:

Oil Reset, EPB, BMS, ABS Bleed, TPMS, Airbag Reset, DPF Reg., IMMO Service, Injector Coding, SAS Calibration, Suspension Calibration, Throttle Adaption, ABS/SRS, Gear Learning, Sunroof Initialization, Seats Calibration, Language Change, Headlight Matching, A/F Setting, WIN DR Roof, Odometer, CHG Tire Size, Cylinder, Turbocharging, Limit, Trans Adaption.

10+ Advanced Functions for Different Vehicle Models:

Neutral Gear Position Learning, Torque Sensor Adjustment, Signal Check, Yaw Rate Sensor (YRS) Learn, Clutch Pedal Position Learn, Cylinder Power Balance, Component Matching, Stop/Start Reset, Transport Mode, Auto-Door Lock, etc.

● Oil Reset, to reset the oil service lamp for the engine oil life system; EPB Reset, to reset the brake pad after replacing the brake pad.
● ABS Bleeding, to perform various bi-directional tests of Anti-lock Braking System;
● Injector Coding, to write the new code to the ECU after replacement of injector.
● Suspension Calibration, to adjust the height of the body; SAS Calibration, to calibrate the steering angle after replacement.
● BMS Reset, to perform a resetting operation on the monitoring unit of the vehicle battery.

7. Active Test/Bi-directional Control

Autel Ultra is a bi-directional scanner that can send commands to the ECU to activate vehicle-specific subsystems and components like fuel pump, valves, injectors, solenoids, relay, AC Clutch, wipers, windows, doors, sunroofs and etc to perform tests like switching a solenoid, relay, EVAP test and etc.

Note: Active Tests are NOT universally compatible to all the vehicles. Please send VIN to check compatibility first.

9. Ultimate Hardware

BT+Wifi Enhanced Wireless Connection

● 12.9 TFT touch screen in 2732 x 2048 resolution
● Android 7.0 system with 2.3GHz + 1.7GHz Octa-core Processor
256GB On-board Memory
● 18000mAh super large capacity battery supporting 8h continuous work
● Dual Wi-Fi Connection (50m range, 30% speed up), connect to Internet for update

MaxiSYS Ultra Descriptions:

● Autel updates provide latest OE level coverage for more than 80 US Domestic, Asian and European vehicles, including supercar
● Exceptional OE-Level functionality from comprehensive OBDII diagnostics & services to advanced ECU coding and programming
● Automatic system and software updates with real-time push message notifications via internet
● Interactive Data Logging sessions enable direct contact with Autel Support for first-hand troubleshooting of diagnostic bugs and errors
● One-stop multitasking designed for ideal management of workshop operations to keep all data files, customer info, and vehicle records well organized
● Cloud-based Data Manager saves customer and vehicle records, scanner data and technician notes

Specifications:

● Operating System: Android 7.0
● Processor: Samsung Exynos8895V octa-core Processor (2.3GHz Quad-core Mongoose + 1.7GHz Quad-core A53)
● Memory: 4GB RAM & 256GB On-board Memory
● Display: 12.9 inch TFT-LCD with 2732 x 2048 resolution & capacitive touch screen
● Connectivity:
– WiFix2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO)
– BT v.2.1 + EDR
– GPS
– USB 2.0 (Two USB HOST Type A, one USB mini device)
– HDMI 2.0
– SD Card (Support up to 256GB)
● Camera:
– Rear: 16 Megapixel, Autofocus with Flashlight
– Front: 5 Megapixel
Sensors: Gravity Accelerometer, Ambient Light Sensor (ALS)
● Audio Input/Output:
– Microphone
– Dual Speakers
– 3-Band 3.5 mm stereo/standard headset jack
● Power and Battery:
– 18000mAh 3.8 V lithium-polymer battery
– Charging via 12 V AC/DC power supply with the temperature between 0°C and 45°C
● Input Voltage: 12V/3A Adapter
● Operating Temp.: 0 to 50°C (32 to 122°F)
● Storage Temperature: -20 to 60°C (-4 to 140°F)
● Dimensions (WxHxD):366.5 mm (14.43″) x 280.9 mm (11.06″) x 34 mm (1.34″)
● Protocols:
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)

Package List:

– Main Unit
– MaxiFlash VCMI
– Main Cable V2.0 – USB 2.0 Cable V2
– AC/DC Adapter(12V)
– Cigarette Lighter
– Light Fuse 6x30mm 2 PCS
– Clipper Cable
– Scope Test Lead 4 PCS
– Multimeter Test Lead 2 PCS
– Secondary Ignition Pickup 2 PCS
– Attenuator 20:1 2 PCS
– Breakout Lead 4×6 PCS
– Multimeter Probe 1×2 PCS
– Flexible Back-pinning Probe 2×2 PCS
– Back-pinning Probe
– Red/Green/Blue/Yellow/Black 1×5 PCS
– Back-pinning Probe Screw 2 PCS
– Back-pinning Probe Replacement Needle 20 PCS
– Small Crocodile Clip 2×2 PCS
– Large Dolphin Clip 1×2 PCS
– Quick Reference Guide
– Packing List
– Soft Cloth
– Tool Box 177 x 102.5 x 23.5 mm
– Carrying Case 687 x 170 x 470 mm

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Autel MaxiSys Ultra”

    În multe cazuri, produsele noastre sunt prezentate cu imagini ilustrative. Prin urmare, este posibil ca aspectul produsului primit să nu fie 100% identic cu imaginea afișată pe site. Acest lucru se datorează inovațiilor și schimbărilor de design continue.