Descriere
MaxiSYS Ultra:
Scanner de diagnosticare bidirecțional OBD2/CAN cu Wi-Fi și VCMI
MaxiSys Ultra este cea mai ambițioasă tabletă de diagnosticare a Autel, concepută pentru a maximiza inteligența tehnicienilor. Include o tabletă cu ecran tactil de 12,9 inci cu sistem de operare Android 7.0, procesor octa-core (2,3 GHz Quad + 1,7 GHz Quad), memorie internă semnificativă de 256 GB, toate acestea alimentând noua navigare multi-aplicație cu ecran divizat pentru diagnosticare, ghidare și testare a pieselor pentru confirmarea reparațiilor. Combinat cu maparea dinamică a modulelor de topologie, serviciile AutoSCAN îmbunătățite și opțiunile de diagnosticare inteligentă, Ultra oferă ghidare pas cu pas pentru reparații tehnicienilor. Noul MaxiFlash VCMI funcționează ca un osciloscop cu 4 canale, generator de forme de undă, multimetru și tester CAN BUS. Stația de andocare convenabilă asigură că aveți întotdeauna suficientă putere pentru scanare.
Actualizările Autel asigură cea mai recentă acoperire la nivel OE pentru peste 80 de vehicule americane, asiatice și europene, inclusiv supermașini. Funcționalitate excepțională la nivel OE, de la diagnosticare OBDII cuprinzătoare și servicii până la codare și programare avansată ECU. Actualizări automate ale sistemului și software-ului cu notificări push în timp real prin internet. Sesiunile interactive de înregistrare a datelor permit contactul direct cu suportul Autel pentru remedierea erorilor de diagnosticare. Multitasking într-un singur loc pentru gestionarea ideală a operațiunilor de atelier, astfel încât toate fișierele de date, informațiile despre clienți și înregistrările vehiculelor să fie bine organizate. Gestionarea datelor bazată pe cloud salvează înregistrările clienților și vehiculelor, datele scannerului și notele tehnice.
Caracteristici principale MaxiSys Ultra:
- Autel Top Intelligent Diagnostic Scanner: Versiunea actualizată a Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919. Echipat cu noul VCMI 5-în-1, 3 noi protocoale de diagnosticare, 36+ servicii, 10+ funcții de top și configurație hardware de vârf, acoperire de 99,99% a vehiculelor.
- Diagnosticare inteligentă și 36+ servicii: Ghidare pas cu pas pentru reparații, cu opțiuni multiple de ghidare: Buletin tehnic de service, analiză DTC, asistență pentru reparații, sfaturi de reparații, măsurători de piese și cazuri relevante.
- Programare și codare ECU: Capabil de programare și codare ECU pentru reflash-ul modulelor de control, înlocuirea ECU-urilor, actualizarea software-ului etc.
- VCMI 5-în-1: Echipat cu MaxiFlash VCMI, un conector multifuncțional puternic cu osciloscop, generator de forme de undă, multimetru și comunicare OBD.
- Mapare topologică intuitivă: Mapare topologică revoluționară CAN BUS cu stare de modul colorată pentru rezultate rapide de diagnosticare a sistemului complet.
1. Diagnosticare inteligentă:
Diagnosticarea inteligentă oferă scurtături inteligente pentru tehnicieni pentru a obține informații direct legate de codul de eroare, ajutând tehnicienii să remedieze eficient erorile detectate, făcând munca de reparație cu 200% mai ușoară decât oricând.
- Sistem de vehicul și DTC detectate: Afișează numele sistemului vehiculului și DTC-urile detectate.
- Buletin tehnic de service: Include rechemări, TSB-uri și campanii OEM legate de DTC.
- Analiză DTC: Oferă informații de asistență pentru reparații legate de codul de eroare.
- Asistență pentru reparații: Prioritizează inteligent codurile de eroare și ghidează utilizatorul către reparația corectă.
- Sfaturi de reparații: Detaliază pașii pentru identificarea și eliminarea erorilor.
- Măsurători de piese: Oferă informații detaliate și ghiduri de utilizare pentru osciloscop pentru a verifica defecțiunile pieselor.
- Cazuri relevante: Recomandă cazuri de reparații relevante pentru vehiculul și/sau eroarea curentă.
2. Mapare topologică revoluționară:
- Afișare topologică a sistemului: Afișează toate modulele defecte pentru a găsi ușor erorile și cauzele acestora.
- Stare de topologie colorată: Afișează starea tuturor sistemelor și structura de comunicare între module pe o singură pagină.
3. Programare și codare avansată ECU:
Așa cum știm cu toții, a devenit din ce în ce mai necesar să se efectueze servicii de programare și codare pe piața post-vânzare, mai mult ca niciodată. De exemplu, înlocuirea unui modul, actualizarea software-ului sau firmware-ului existent în ECU-uri, remedierea problemelor de conducere și emisii controlate de software etc. Operațiunile de programare au două tipuri generale:
- Programare ECU: MaxiSys Ultra are funcție de programare ECU pentru anumite modele BMW și Benz. După înlocuire, puteți programa/actualiza informațiile ECU sau programa software-ul/firmware-ul existent.
- Codare avansată ECU: Actualizează software-ul la cea mai recentă versiune, recodifică datele adaptive după reparații. O actualizare creativă permite simularea semnalelor diferitelor senzori și module ECU pentru a diagnostica rapid problemele hardware fără a înlocui modulele, oferind locația exactă a erorilor pentru modificări ulterioare.
4. VCMI puternic 5-în-1
Interfața VCMI a MaxiSys Ultra include 5 instrumente: osciloscop, generator de forme de undă, multimetru, tester Can BUS și VCI.
- Comunicare VCI: Mod dual Wi-Fi, unul pentru conectarea tabletei la VCI, iar celălalt permite conectarea tabletei la internet pentru actualizarea software-ului și utilizarea browserului. Viteză de transmisie mai rapidă, mai stabilă și mai bună capacitate de eliminare a interferențelor (echivalentă cu comunicarea USB), raza de comunicare ajunge la 50 m, iar viteza de diagnosticare crește cu 30%.
- Osciloscop ultra-precis: Osciloscop încorporat cu lățime de bandă super de 20 MHz, viteză de transmisie de până la 80 ms/s, captură precisă a formei de undă care acoperă o gamă largă de vehicule. Memorie de 32M pentru semnale complexe, permite amplificarea și redarea formei de undă, suportă declanșare avansată pe margine și declanșare pe impuls.
- Generator de forme de undă: Generarea de semnale electrice și analiza performanței hardware-ului vehiculului prin modificarea frecvenței diferitelor forme de undă. MaxiSys Ultra are numeroase presetări în cloud, inclusiv schema de conectare a formei de undă a diferiților senzori și actuatori ai vehiculului, forma de undă de referință, analiza formei de undă, analiza codurilor de eroare, setarea inteligentă a formei de undă cu un singur clic etc.
- Multimetru: Nu este necesar un alt dispozitiv de multimetru, cu conectorul VCMI puteți măsura tensiunea, curentul și rezistența cu un singur clic.
- Verificare semnal OBD CAN: Prin detectarea semnalului interfeței OBD, putem determina rapid dacă starea de comunicare este normală sau nu.
5. Suport D-PDU/J2534/RP1210 și CAN FD/DoIP
- Suportă protocoalele de diagnosticare D-PDU/J2534/RP1210: Autel MaxiSys Ultra suportă interfața de comunicare standard API, interfața de măsurare a comunicării vehiculului, adică VCMI, putem efectua diagnosticare și programare la nivel OE pentru un diagnostic mai precis și reparații auto mai eficiente.
- Suport pentru protocoalele CAN FD/DoIP: Protocolul CAN-FD Bus este un mod de transmisie a datelor mult mai eficient decât protocolul de transmisie a datelor CAN, viteza sa poate ajunge până la 4,05 Mbit, de 14 ori mai rapid decât CAN2.0A/B. DoIP se bazează pe ramura UDS (mai bună decât protocolul CAN), Standardul Unificat de Diagnosticare, care este mai potrivit pentru dezvoltarea vehiculelor inteligente și transmisia mai rapidă a datelor, viteza maximă de transmisie a datelor poate ajunge până la 100 Mbit/s. Diagnosticul este de 100-200 de ori mai rapid decât CAN, iar viteza de încărcare a rețelei este de 300-400 de ori mai mare decât diagnosticul CAN.
NOTĂ: Protocoalele CAN FD/DoIP nu sunt universale pentru toate vehiculele. Protocolul CAN-FD Bus se aplică modelelor GM fabricate în a doua jumătate a anului 2019, iar protocolul DOIP suportă în principal modelele Volvo după 2018, Land Rover/Jaguar după 2017, modelele BMW cu șasiu F și șasiu G.
6. 36+ funcții de întreținere
20 de funcții de resetare utilizate frecvent pentru întreținere sau reparații rapide:
Resetare ulei, EPB, BMS, aerisire ABS, TPMS, resetare airbag, regenerare DPF, serviciu IMMO, codare injector, calibrare SAS, calibrare suspensie, adaptare clapetă de accelerație, ABS/SRS, învățare transmisie, inițializare trapa, calibrare scaune, schimbare limbă, ajustare faruri, ajustare A/F, WIN DR trapa, contor kilometraj, schimbare dimensiune anvelopă, cilindru, turbo, limită, adaptare transmisie.
10+ funcții speciale pentru diferite modele de vehicule:
Învățare poziție treaptă neutră, ajustare senzor cuplu, verificare semnal, învățare senzor viteză de rotație (YRS), învățare poziție pedală ambreiaj, echilibru performanță cilindru, potrivire piese, resetare pornire/oprire, mod transport, blocare automată uși etc.
● Resetare ulei, resetarea indicatorului de service al sistemului de durată de viață a uleiului; Resetare EPB, resetarea plăcuțelor de frână după înlocuirea plăcuțelor de frână.
● Aerisirea ABS pentru efectuarea diferitelor teste bidirecționale ale sistemului de frânare antiblocare; ● Codificarea injectorului, introducerea noului cod în ECU după înlocuirea injectorului. ● Calibrarea suspensiei pentru ajustarea înălțimii caroseriei; Calibrarea SAS pentru calibrarea unghiului de direcție după înlocuire. ● Resetare BMS, efectuarea operațiunii de resetare pe unitatea de monitorizare a bateriei vehiculului.
- Test activ/control bidirecțional
Autel Ultra este un scanner bidirecțional care poate trimite comenzi către ECU pentru a activa subsistemele și componentele specifice vehiculului, cum ar fi pompa de combustibil, supape, injectoare, solenoide, relee, ambreiaj AC, ștergătoare, geamuri, uși, trape etc. De exemplu, comutarea solenoidului, testul EVAP etc.
Notă: Testele active NU sunt compatibile universal cu toate vehiculele. Vă rugăm să trimiteți mai întâi VIN-ul pentru a verifica compatibilitatea.
- Hardware final
Conexiune wireless BT+Wifi îmbunătățită
● Ecran tactil TFT de 12,9 inci cu rezoluție de 2732 x 2048 ● Sistem Android 7.0 cu procesor octa-core de 2,3 GHz + 1,7 GHz 256 GB memorie internă ● Baterie super mare de 18000 mAh care suportă 8 ore de lucru continuu ● Conexiune Wi-Fi duală (raza de acțiune de 50 de metri, accelerare de 30%), conectați-vă la internet pentru actualizări
Specificații tehnice:
● Sistem de operare: Android 7.0 ● Procesor: Procesor octa-core Samsung Exynos8895V (quad-core Mongoose de 2,3 GHz + quad-core A53 de 1,7 GHz) ● Memorie: 4 GB RAM și 256 GB memorie internă ● Afișaj: TFT-LCD de 12,9 inci cu rezoluție de 2732 x 2048 și ecran tactil capacitiv ● Conectivitate: – WiFi x2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO) – BT v.2.1 + EDR
- GPS – USB 2.0 (două porturi USB HOST de tip A, un port USB mini device)
- HDMI 2.0
- Card SD (suport până la 256 GB) ● Cameră: – Spate: 16 megapixeli, autofocus cu lanternă
- Față: 5 megapixeli Senzori: accelerometru gravitațional, senzor de lumină ambientală (ALS) ● Intrare/ieșire audio: – Microfon – Difuzoare duale – Jack stereo/standard de 3,5 mm cu 3 benzi pentru căști ● Alimentare și baterie: – Baterie litiu-polimer de 18000 mAh 3,8 V – Încărcare cu alimentare AC/DC de 12 V la temperaturi între 0°C și 45°C ● Tensiune de intrare: adaptor de 12V/3A ● Temperatura de funcționare: 0-50°C (32-122°F) ● Temperatura de depozitare: -20 – 60°C (-4 – 140°F) ● Dimensiuni (LxWxH): 366,5 mm (14,43″) x 280,9 mm (11,06″) x 34 mm (1,34″) ● Protocoale: DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 single-wire can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO -9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART cu ceas, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)
Recenzii
Nu există recenzii până acum.