Descriere
Funcțiile X431 Diagun V sunt identice cu funcțiile X431 V+.
Ce aduce în plus Diagun V față de Diagun IV?
- Spațiul de stocare a fost extins de la 16G la 32G, astfel încât scannerul funcționează mai rapid.
- A fost ajustată marginea ecranului pentru a face scannerul mai mare.
- Afișarea mai multor fluxuri de date în timp real.
- Raportul privind starea vehiculului conține mai multe date.
- Bateria Diagun V durează de 1,5 ori mai mult.
- Au fost corectate mai multe erori și au fost adăugate modele noi din 2021, inclusiv mașini, SUV-uri, microbuze și camioane ușoare de 12V.
Test bidirecțional / test activ: Acest instrument de diagnosticare suportă testul activ (control bidirecțional) pentru a solicita informații sau a comanda unui modul să efectueze anumite teste și funcții. De exemplu, pornirea și oprirea pompei de combustibil, pornirea și oprirea ambreiajului aerului condiționat.
Programarea cheii FOB: Dacă ați pierdut una dintre cheile mașinii, X431 Diagun V vă poate ajuta să adăugați una nouă, dar înainte de a copia cheia, veți avea nevoie de codul PIN al mașinii.
NOTĂ: Diagun V nu poate fi reprogramat.
Codificarea ECU: Fiecare vehicul are un cod de înregistrare ECU, care este baza computerului mașinii. LAUNCH Diagun V are o funcție avansată de codificare ECU pentru a rezolva următoarele probleme:
- După înlocuirea elementelor de acționare defecte sau a anumitor componente, trebuie să utilizați această funcție pentru a crea un nou cod și a recunoaște noile module.
- Codificarea ECU permite mai multor sisteme să se recunoască reciproc, iar unitățile de acționare să înceapă să funcționeze.
Notă: Codificarea ECU și programarea cheii FOB nu sunt compatibile cu toate mașinile!
Limbi:
Engleză, italiană, germană, japoneză, rusă, franceză, spaniolă, portugheză, poloneză, turcă, olandeză, greacă, maghiară (parțial „ászf”), arabă, daneză, coreeană, persană, română, sârbă, finlandeză, suedeză, cehă.
Actualizare:
Gratuit timp de 2 ani. După 2 ani, actualizarea nu este obligatorie.
Funcții de diagnosticare pentru toate sistemele:
X-431 Diagun V diagnostichează sistemele de control electronic ale modelelor de vehicule asiatice, europene, americane și chineze. Diagnosticarea completă a modelelor de mașini și a tuturor sistemelor auto îl face un instrument de diagnosticare auto profesional.
Include: sistemul ABS, sistemul motorului, sistemul SAS, sistemul TPMS, sistemul IMMO, sistemul bateriei, sistemul de service al uleiului, sistemul SRS, sistemul DPF, sistemul de aer condiționat, sistemul de transmisie etc.
Funcțiile de diagnosticare includ: citirea DTC-urilor, ștergerea DTC-urilor, citirea fluxului de date, testul de funcționare, setarea AF, codificarea ECU și alte 15 funcții speciale.
Suport tehnic la distanță (nou)
Utilizând această funcție, utilizatorii pot primi suport tehnic la distanță ad-hoc de la inginerii tehnici LAUNCH, colegi, permițându-le să controleze această tabletă de pe computerul lor folosind software-ul TeamViewer.
Conexiune Bluetooth / WiFi
X-431 Diagun V comunică prin Bluetooth, fiind foarte ușor de utilizat. Este un computer special conceput pentru platforma Android, cu o interfață clară și prietenoasă. Dispozitivul are o carcasă de protecție exclusivă pentru a preveni deteriorările. Cu modulul Wi-Fi încorporat, puteți naviga liber pe internet.
Codificarea ECU
Funcția de codificare este utilizată pentru reactivarea modulelor de control ale vehiculului. Este utilizată pentru reprogramarea datelor adaptive ale modulelor de control ale vehiculului după reparații sau înlocuirea componentelor vehiculului. Oferă soluții pentru problemele de manevrabilitate, eficiență a combustibilului, pierdere de putere, coduri de eroare, probleme ale componentelor mecanice.
Test activ
Test activ pentru testarea elementelor de ieșire. Puteți afla dacă un anumit subsistem sau componentă a mașinii funcționează corect sau nu, utilizând acest instrument pentru a opera ieșirile de testare în loc să verificați starea de aprindere. De exemplu, teste de funcționare pentru activarea unor elemente de acționare, cum ar fi ușile, ferestrele și ștergătoarele de parbriz.
Programarea cheilor
Adăugarea, ștergerea și reprogramarea cheilor, rescrierea cheilor inteligente, înlocuirea ECU-ului cheii inteligente.
(Notă: această funcție de programare a cheilor NU este compatibilă universal. Verificați compatibilitatea dacă este necesar. X431 Diagun suportă citirea codului PIN pentru majoritatea mașinilor înainte de 2008, iar pentru vehiculele după 2008, trebuie să aveți codul PIN pentru a programa cheile).
LAUNCH X431 Diagun V suportă peste 11 tipuri de funcții speciale de resetare a serviciului:
(NOTĂ: În meniul de resetare sunt disponibile 11 tipuri de funcții de resetare utilizate frecvent, iar în meniul software-ului de diagnosticare al mărcii auto sunt disponibile alte funcții speciale.)
Resetare ulei: permite resetarea la starea inițială pentru recalcularea duratei de viață a uleiului motorului după schimbarea uleiului.
Resetare EPB: importantă pentru menținerea siguranței și eficienței sistemului de frânare electronică.
Resetare BMS: permite dispozitivului de citire să evalueze starea de încărcare a bateriei, să monitorizeze curentul de scurtcircuit, să înregistreze înlocuirea bateriei și să activeze starea de repaus a vehiculului.
Resetare DPF: funcționează special în sistemul de filtru de particule diesel, cu regenerare DPF, înlocuirea componentelor DPF și recalibrarea DPF după înlocuirea unității de control a motorului.
Resetare SAS: ajută la ștergerea erorilor senzorului de unghi de direcție și joacă un rol important în calibrarea senzorului de unghi de direcție.
Resetare TPMS: contribuie la afișarea ID-urilor senzorilor din ECU-ul vehiculului, introducerea ID-urilor după înlocuirea senzorilor TPMS și testarea senzorilor.
Resetare IMMO: utilizată în principal pentru dezactivarea cheilor vehiculului pierdute și programarea unei noi chei de schimb.
ABS: aerisirea ABS pentru a obține o frână fermă după înlocuirea plăcuțelor de frână.
Resetare clapetă de accelerație: Clapeta de accelerație conține o supapă plată rotativă utilizată pentru a regla cantitatea de aer care intră în motor. Într-o mașină cu injecție electronică de combustibil, un senzor de poziție a clapetei de accelerație și un senzor de debit de aer comunică cu computerul, care asigură cantitatea corectă de combustibil necesară injectoarelor. Învață poziția senzorului de clapetă de accelerație după curățare sau reparație.
Învățarea transmisiei: Dispozitivul de citire monitorizează anumite semnale ale senzorilor de poziție ai arborelui cu came pentru a determina dacă toate condițiile sunt îndeplinite pentru a continua funcționarea motorului.
Codificarea injectoarelor: După înlocuirea injectoarelor, este necesară codificarea pentru a asigura funcționarea fără probleme. Alte probleme legate de sistemul de aprindere și componentele mecanice nu vor arăta pierderi de turație dacă injectorul este oprit sau nu este corect codificat.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.